Doprava a dodacie podmienky
DODACIE PODMIENKY internetového obchodu www.elenliving.sk
UZAVRETIE ZMLUVY
- Za návrh kúpnej zmluvy sa pokladá úplné vyplnenie elektronickej objednávky v internetovom obchode www.elenliving.sk, príp. telefonické nahlásenie objednávky rovnako so všetkými údajmi uvedenými v tomto internetovom obchode. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Dodacími podmienkami ako aj s Obchodným poriadkom a Reklamačným poriadkom, a že s nimi súhlasí.
- Proces uzatvorenia zmluvy je bližšie špecifikovaný Obchodným poriadkom.
DODANIE TOVARU
- Termín dodania oznámi predávajúci kupujúcemu pri potvrdení objednávky. Väčšina zásielok je doručená zákazníkovi do 4 dní, stany a doplnky ktoré nie sú na sklade, do 14 dní. Predávajúci informuje kupujúceho o odhadovanej dobe dodania a možnom predĺžení dodacej doby, túto informáciu podá predávajúci súčasne s potvrdením objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo odchýliť sa od dohodnutého termínu dodania o 3 pracovné dni.
- Doručenie balíka je na území SR uskutočňované prostredníctvom kurierskych spoločností. Kuriér telefonicky kontaktuje zákazníka v deň doručenia zásielky, aby s ním dohodol podrobnosti prevzatia, oznámi mu približný čas doručenia, cenu dobierky a ďalšie prípadné náležitosti. Zásielka je štandardne doručovaná medzi 8. a 18. hodinou počas pracovných dní (presnú dobu doručenia nie je možné ovplyvniť, ale je možné ju upresniť po kontakte s vodičom). V prípade nezastihnutia kupujúceho na uvedenej adrese dodania, zanechá kurier oznámenie a balík sa pokúsi doručiť ešte raz nasledujúci pracovný deň.
PREVZATIE TOVARU
- Pri prevzatí tovaru kupujúci obdrží faktúru - daňový doklad, ktorý je zároveň záručným listom v prípade, že nie je priložený záručný list od výrobcu.
- Pri platbe predom na účet predávajúceho je tovar odovzdaný kupujúcemu iba na základe kontroly preukazu totožnosti.
- Pri dodaní je kupujúci povinný prekontrolovať ihneď, za prítomnosti zástupcu dopravcu, stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, poškodenie krabíc a pod.) podľa priloženého prepravného listu a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.
- V prípade viditeľného poškodenia zásielky, je potrebné spísať Zápis o škode. Zasielateľ sa zaväzuje spísať tento zápis. Ďalšia manipulácia s poškodenou zásielkou musí byť uskutočnená v súlade s pokynmi zasielateľa.
- Ak nie je poškodenie, alebo čiastočná strata obsahu zásielky pri jej predaní a prevzatí príjemcom zjavná, je príjemca povinný oznámiť spoločnosti Elen living s.r.o. vznik škody bez zbytočného odkladu, následne potom čo ju zistil, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa doručenia zásielky. Nasledujúci pracovný deň po oznámení vzniku škody, spíše vodič so zákazníkom Zápis o škode a ďalej bude postupovať podľa jeho pokynov.
CENA ZA DOPRAVU
Doprava SR:
Doprava detského stanu „týpi“ kamkoľvek po Slovensku je za cenu 6 EUR.
Cena prepravy sa riadi podľa cenníka aktuálneho v deň objednávky.
Tieto Dodacie podmienky nadobúdajú účinnosť 1.12.2015. Zmeny podmienok vyhradené.